Noutaja on ahne ja possu. Se on todistettu tässä parina viimeisenä päivänä pariinkin otteeseen kun olen ollut töissä ja noutaja on tietenkin saanut jäädä kotia, ilman mun valvovaa katsetta, joten kuten arvata saattaa tuo on ruvennut possuilemaan minkä kerkiää. Hormonitkin varmaan vaikuttaa mutta silti tuo ei oo ikinä varastanu mitään pöydiltä jos ihmisiä on ollut paikalla niin nyt se on kolmena päivänä tehnyt oikein kunnon hattutemput!

Tiistaina kun olin toista päivää töissä tämä neitiseni oli nuollut likaisia lautasia tiskialtaasta! :O Noh, eilen sitte tämä oli mennyt syömään suoraan kattilasta joka oli liedellä kun äiti oli imuroinut. Kattilassa oli siis ollut lihapulla kastiketta, no menipä sitten lihapullat koirille ja tänään tuo oli possuillu ihan kunnolla  se oli ruvennut syömään tiskipöydällä olevasta vuuasta, jossa oli makaronilaatikkoa niin sitä ruokaa ja tiputtanut sen vuuan lattialle. Onneks ei mennyt rikki kun oli lasinen vuoka. No nyt on koirille sitten makaronilaatikkoa. En tajua miten siitä on tullut tommonen sikailija, possuileeko se vaan huvin vuoksi mun porukoille vai onko sillä tosissaan alkanu joku uhma/murrosikä?

No katsellaan kuinka paljon tätä possuilua jatkuu ja koska mulla menee hermot. D: